MATEŘSKÁ ŠKOLKA BŘEZOVÁ A RAKOVNICKÁ - DĚČÍN III
VŠECHNY NOVINKY Z MATEŘSKÝCH ŠKOL A JEJICH TŘÍD
Pro zobrazení novinek, aktualit a reportů konkrétní třídy zvolte třídu ze seznamu
Při jedné z vycházek jsme s dětmi zašli na zahradu MŠ a tam na strom umístili krmítko. Do krmítka jsme nasypali ptačí zob, snad ptáčkům v tomto počasí přijde vhod.
V pondělí (25.1.) se Sovičky zúčastnily zábavného vzdělávacího programu MTU -,,Stavitel města“. Ve skupinách si děti vyzkoušely sestavit silnici podle mapy, poté postavit celé město. Dozvěděly se, jaké máme stavby v našem městě. Ukázaly si opravdovou mapu a do mapy se pokusily zakreslit svůj postavený dům i domy ostatních. Děti si tento den pořádně užily.
Dostali jsme dopis od eskymáckého chlapečka jménem Nui z Grónska. Vyprávěl nám o své zemi a tak jsme se pokusili Grónsko prozkoumat a zahrát si na Eskymáky. Víme, jak Eskymáci žijí, poznáme polární zvířátka, víme co je to kra, ledovec a polární záře. V herně jsme si postavili iglú. Pokusili jsme si vyrobit sníh a kreslili jsme do pěny na holení. A k tomu všemu jsme si zpívali Grónskou písničku. Byla to skvělá a poučná zábava.
Konečně sněží a sněží. Rychle se oblékneme a spěcháme ven na zahradu, protože je celá zachumelená. Užíváme si sníh, koulujeme se, děláme ve sněhu stopy a stavíme sněhuláka.
Naše Koťátka se naučila básničku a taneček o sněhuláčkovi,kterého si ve třídě složila z papíru. A potom jsme už jen čekali zda nás uslyší sněhové mraky a pošlou na zem opravdový sníh...Naše přání se splnilo a sněhu napadalo dost na to,abychom si na zahradě postavili pravého sněhuláka.Druhý den stál trochu ,,našišato" (podle tanečku), tak jsme ho společnými silami narovnali a aby mu nebylo smutno,postavili jsme mu ještě Sněhurku ( bez trpaslíků).
Děti se radují z bohaté sněhové nadílky. Nesmí chybět koulovaná, dělání andělíčků, ale ani ukoulení pořádného sněhuláka! :-)
Jak to bylo na Tři krále? To už děti ze Sluníček dobře vědí! S příběhem Tří králů jsme se seznámili během prvního lednového týdne, kdy jsme se také přivítali s novým rokem.